۶ مرداد ۱۳۸۶

نیایش از جبران خلیل جبران

ای آفریدگار پاک، تو را پرستش می کنم و از تو یاری می جویم،مرا هدایت کنی برای سعادت و بهروزی
می خواهم مشاوری باشم صدیق و خدمتگزاری راستین و پویندهای وفادار به تو
پروردگارا به تو توکل می کنم و به پیروزی خود در سایه ی تلاش بی امانم ایمان دارم
صبر را پیشه می کنم و با آگاهی و شاخت گام بر می دارم و هرگز لحظه ای از کوشش باز نخواهم ایستاد
خدایا از تو مدد می جویم تا مرا به قله های رفیع و پر شکوه موفقیت های بیکران رهنمون شوی
می دانم ، هستی اکنده از نظم پولادین توست،به فرمان تو به راه این نظم همه ی زندگی ام را سامان خواهم داد
پروردگارا! گوش دل به آهنگ ، پر ترنم عشق تو می سپارم و جانم را لبریز از محبت تو می بینم
پیروزی از آن من است چون من با توام،زیرا تو با منی !به تلالو درخشان پیروزی هایم لبخند می زنم و غرق در شادمانی ام

۱ نظر:

ناشناس گفت...

kheili aali bood por az enerzhy shodam